کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، یک باشگاه لیگ یکی و یک باشگاه لیگ برتری را به پرداخت مطالبات بازیکنان پیشین خود محکوم کرد.

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، یک باشگاه لیگ یکی و یک باشگاه لیگ برتری را به پرداخت مطالبات بازیکنان پیشین خود محکوم کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره کمیته وضعیت بازیکنان به شرح زیر است:

* با شکایت رضا آذری از باشگاه ماشین‌سازی تبریز به دلیل مطالبه یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریالی، این باشگاه به پرداخت مبلغ مورد مطالبه و هزینه دادرسی محکوم شد.

* فردین عابدینی از باشگاه ماشین‌سازی تبریز شکایت کرد و خواستار مطالبه وجه به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شد که طبق رأی کمیته وضعیت بازیکنان، باشگاه به پرداخت این مبلغ به انضمام هزینه دادرسی محکوم شد.

*‌ همچنین باشگاه ماشین‌سازی تبریز به دلیل شکایت سعید صادقی جهت مطالبه ۹۱۵ میلیون ریالی، محکوم به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی شد.

* باشگاه مس رفسنجان به دلیل شکایت علی پورمحمد بابت مطالبه یک میلیارد و ۸۳۹ میلیون و ۲۴۰ هزار ریالی، به پرداخت یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال محکوم شد.

*‌ محمد زارع گشتی از باشگاه گل ریحان البرز بابت الزام به انجام تعهد شکایت کرد که در نهایت، شکایت وی از سوی کمیته وضعیت بازیکنان مردود و قرار رد صادر شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.