کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کره جنوبی به این نکته اذعان کرد که عملکرد تیمش در نیمه دوم دیدار مقابل عراق، بهتر ۴۵ دقیقه اول این بازی بوده است.

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کره جنوبی به این نکته اذعان کرد که عملکرد تیمش در نیمه دوم دیدار مقابل عراق، بهتر ۴۵ دقیقه اول این بازی بوده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائولو بنتو به دنبال پیروزی ۳ بر صفر کره جنوبی برابر عراق و حفظ رده دوم جدول گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا با ۱۴ امتیاز گفت: ما یک قدم به سوی هدف خود یعنی صعود به جام جهانی برداشتیم. این نتیجه یک و پیروزی پرگل ما عادلانه بود. هرچند در نیمه نخست عملکرد خیلی خوبی نداشتیم، اما در نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم.

سرمربی کره جنوبی افزود: در نیمه نخست این بازی همانند بازی دور رفت برابر عراق با سختی‌هایی مواجه شدیم. در نیمه دوم اما از حفظ توپ استفاده کردیم و با بازی تهاجمی استفاده بهتری از فضای پشت دفاع حریف داشتیم. با توجه به اینکه هنوز صعودمان قطعی نیست، باید هوشیار باشیم.

بنتو در ادامه اظهار داشت: هنوز به جام جهانی نرسیدیم و چهار بازی دیگر باقی مانده است. سعی می‌کنیم بیشترین امتیازهای بازی‌های بعدی را کسب کنیم تا صعودمان تضمین شود. جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر برگزار می‌شود و باید بازدید میدانی از این کشور و مراکز تمرینی آن داشته باشیم. با این وجود تمرکز کنونی ما روی دو بازی بعدی کره جنوبی در ماه ژانویه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.