مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان در هفته پنجم لیگ برتر را برای تیمش ضروری دانست.

مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان در هفته پنجم لیگ برتر را برای تیمش ضروری دانست. محمد آقاجانپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد گل‌گهر در چهار بازی گذشته، گفت: خدا را شکر می‌کنم لیگ را خوب شروع کردیم و میانگین دو امتیاز را در هر بازی گرفته‌ایم. فصل گذشته برابر تیم‌های بزرگ عملکرد چندان خوبی نداشتیم، ولی امسال در بازی با تراکتور و پرسپولیس نمایش خوبی داشتیم و حالا همه تیم‌ها حساب ویژه‌ای روی گل‌گهر باز می‌کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا گل‌گهر را می‌توان در بین مدعیان کسب عنوان قهرمانی قرار داد، تصریح کرد: تیم‌های امیر قلعه‌نویی همیشه برای کسب سهمیه آسیا یا قهرمانی در لیگ برتر می‌جنگند و مطمئناً تیم ما هم تلاش می‌کند تا در بهترین جایگاه ممکن قرار بگیرد. ما پارسال هم شانس آسیایی شدن داشتیم که متأسفانه این اتفاق رخ نداد، ولی امیدوارم که امسال حداقل بتوانیم سهمیه را بگیریم.

مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در مورد دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان، خاطر نشان کرد: در لیگ برتر دیگر بازی آسان وجود ندارد و هدف همه تیم‌ها اول این است که گل نخورند و بعد گل بزنند که این موضوع بازی‌ها را سخت می‌کند. فکر می‌کنم نتیجه گرفتن تیم‌ها نسبت به سال گذشته سخت‌تر شده است، ولی با این حال ما هدفی جز پیروزی برابر صنعت نفت نداریم. برای ادامه روند خوب‌مان باید این تیم را شکست بدهیم. ما در این بازی محکوم به برد هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.