مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد،‌ روند خوب این تیم در فصل جاری تداوم داشته باشد.

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد،‌ روند خوب این تیم در فصل جاری تداوم داشته باشد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هاشم بیک‌زاده در مراسم هم‌اندیشی پیشکسوتان باشگاه استقلال اظهار داشت: ما جزو و عضو کوچکی از خانواده استقلال هستیم و خیلی خوشحالم که در این جمع هستم. از اینکه در بین بزرگان استقلال هستم، خوشحالم، امیدوارم پیشکسوتان کمک کنند تا دل هواداران شاد باشد و اتفاقات خوبی برای استقلال بیفتد.

وی درباره شرایط استقلال در چهار هفته ابتدایی لیگ تصریح کرد: شرایط تیم خوب است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. کسب سه برد و یک مساوی، نتیجه خیلی خوبی محسوب می‌شود و تا حدودی هواداران استقلال خوشحال هستند. امیدوارم نتایج خوب استقلال ادامه داشته باشد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد عملکرد آجورلو گفت: آجورلو مدیرعامل باتجربه‌ای است و من در تراکتورسازی با او کار کرده‌ام. او می‌تواند اسپانسرهای خوبی به باشگاه بیاورد تا مشکلات مالی باشگاه حل شود. مشکلات مالی باعث می‌شود تا تمرکز کادر فنی و تیم به هم بریزد. با اسپانسری که مدیرعامل جدید وارد باشگاه کرده، حالا همه چیز در اختیار کادر فنی است. امیدوارم در نهایت نتایجی حاصل شود که مردم و آن عده‌ای که طرفدار استقلال هستند، خوشحال شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.