سرمربی موقت تیم فوتبال بارسلونا پس از تساوی تیمش مقابل آلاوس از شاگردانش خواست که خودشان را برای بازی با دیناموکیف آماده کنند.

سرمربی موقت تیم فوتبال بارسلونا پس از تساوی تیمش مقابل آلاوس از شاگردانش خواست که خودشان را برای بازی با دیناموکیف آماده کنند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرخی بارخوان که پس از اخراج رونالد کومان به عنوان سرمربی موقت بارسلونا معرفی شد و تیمش در اولین بازی که او هدایتش را برعهده داشت، شب گذشته (شنبه) در هفته دوازدهم لالیگای اسپانیا تن به تساوی یک - یک خانگی مقابل آلاوس داد، پس از این دیدار گفت: من انسانی خوشبین و طرفدار سختکوشی هستم. ما باید موثرتر عمل کنیم. باید به لحاظ ذهنی و فیزیکی خودمان را برای بازی بعدی ریکاوری کنیم و این باور را در بازیکنان به وجود بیاوریم که در مسیر درستی قرار داریم.

وی همچنین در خصوص شمار مصدومان زیادی که در تیمش دارد، اظهار داشت: در حال حاضر ما مصدومان زیادی در ترکیب داریم، اما ما بازیکنانی دیگر روی نیمکت و البته در بارسلونای «B» داریم. ما گزینه‌های زیادی نداریم، اما رو به جلو نگاه می‌کنیم.

سرمربی موقت بارسلونا همچنین در پایان درباره مهاجم آرژانتینی‌اش که اخیراً به شرایط بازی رسیده بود، اما در بازی شب گذشته از ناحیه قفسه سینه دچار مشکل شد، خاطرنشان کرد: از آگوئرو پرسیدم حالش چطور است که او در پاسخ گفت سرگیجه دارد. به من خبر دادند که او را به بیمارستان منتقل کرده‌اند. در حال حاضر چیزی بیشتر از این نمی‌دانم.

آبی‌واناری‌ها که در حال حاضر با ۱۶ امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی لالیگا هستند، سه‌شنبه شب در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان دیناموکیف اوکراین خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.