بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک، گفت: آرزویم این است که در فصل اینده با این تیم سهمیه آسیا بگیرم.

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک، گفت: آرزویم این است که در فصل اینده با این تیم سهمیه آسیا بگیرم. اسماعیل شریفات در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با تمدید قراردادش با آلومینیوم اراک گفت: من فصل خوبی را در این تیم پشت سر گذاشتم و به نوعی خودم را مدیون آلومینیوم اراک می دانم و به همین دلیل بر خودم واجب دانستم تا قراردادم را تمدید کنم، البته حضور رسول خطیبی هم در این تصمیم خیلی موثر بود و من آلومینیوم جزو سه تیم برتری می دانم که در دوران ورزشی ام در آن فوتبال بازی کردم.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: خوشبختانه برای فصل جدید همه چیز خوب پیش رفت و تغییرات مثبتی هم در باشگاه و کادر فنی ایجاد شد. من پارسال فصل خوبی داشتم و در پست جدیدی بازی کردم و حالا امسال هم میلاد فخرالدینی در سمت راست به تیم اضافه شده و من می توانم در دو سه پست برای آلومینیوم بازی کنم.

مدافع راست آلومینیوم با بیان اینکه آنها امسال ابتدا دنبال رتبه تک رقمی هستند خاطر نشان کرد: ما پارسال تا هفته های آخر پدیده لیگ بودیم ولی اتفاقاتی افتاد که نتایج خوبی نگرفتیم و من نمی خواهم در مورد آن مسائل صحبت کنم. امسال اما باید شرایط بهتری را تجربه کنیم و پله پله جلو برویم. من معتقدم که اراک باید به زودی یکی از قطب های جدیدی فوتبال ایران شود.

شریفات در پایان حرفهایش گفت: امسال بازیکنان خوبی به تیم اضافه شدند و اکثر نفرات هم تمدید کردند یکی از آرزویهای من این است که بتوانیم سهمیه آسیا بگیریم و رسول خطیبی هم معمولا در شرایط سخت نتایج خوبی می گیرد. امیدوارم فصل خوبی برای آلومینیوم رقم بخورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.