سرمربی هلندی تیم ملی فوتبال امارات از شرایط ورزشگاه بازی با سوریه انتقاد کرد.

سرمربی هلندی تیم ملی فوتبال امارات از شرایط ورزشگاه بازی با سوریه انتقاد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، فن مارویک در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی فوتبال امارات برابر سوریه در چارچوب دیدارهای گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ که فردا به میزبانی اردن برگزار می‌شود، گفت: کادر فنی مشتاق است تا از همه عناصر خود برای کسب یک نتیجه خوب در بازی فردا بهره ببرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال امارات افزود: شرایط ورزشگاه بازی با سوریه ناامید کننده است. ما می‌دانستیم که شرایط ورزشگاه خوب نخواهد بود. حرفه‌ای هستیم و باید با هر شرایطی کنار بیاییم. امارات در بازی نخست برابر لبنان نتیجه خوبی نگرفت. هرچند برتر از حریف بودیم و فرصت‌های گلزنی زیادی داشتیم. من به توانمندی بازیکنانم برای جبران ایمان دارم. به طور کلی درباره سطح فنی رقبا چیزی نمی‌گویم. من به تیم سوریه احترام می‌گذارم و می‌دانم از نظر فنی و جسمانی قدرتمند هستند.

علی خصیف، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال سوریه نیز گفت: قول می‌دهم فردا نتیجه خوبی برابر سوریه کسب کنیم. این دیدار برای امارات بسیار مهم است و پیروزی می‌تواند ما را در موقعیت خوبی در جدول رده‌بندی گروه A قرار دهد. همه بازیکنان مصمم هستند و می‌خواهند با مبارزه‌ای ۹۰ دقیقه‌ای پیروز شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.