مدافع جدید تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه می خواهم با بازی در استقلال لژیونر شوم گفت: امیدوارم بتوانم روزهای خوبی با پیراهن آبی داشته باشم.

به گزارش خبرنگار مهر، عارف آقاسی پس از عقد قرارداد دو ساله با باشگاه استقلال تهران گفت: خوشحالم که عضو جدید باشگاه استقلال شدم و امیدوارم بتوانم با عملکرد و تمرینات خوب و تلاش مضاعف دل هواداران را شاد کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که قرارداد شما چند ساله است و آیا شما هم جزو بازیکنانی هستید که ارقام نجومی دریافت می کنید گفت: قرارداد من دو ساله است اما راجع به مبلغ قراردادم باید باشگاه صحبت کند.

وی در مورد فولاد خوزستان و اینکه بازیکنان زیادی از این تیم در حال جدا شدن هستند گفت: من دو سال شاگرد جواد نکونام بودم. از او چیزهای زیادی یاد گرفتم و فکر می کنم نکونام در فولاد بماند. خوزستان بازیکنان بزرگی دارد و مطمئنا جدایی من و چند بازیکن دیگر لطمه ای به فولاد نخواهد زد.

آقاسی در خصوص کار کردن با فرهاد مجیدی در استقلال افزود: فرهاد مجیدی هم همانند نکونام از بازیکنان بزرگ فوتبال کشورمان بوده و از تجربه بالایی برخوردار است. امیدوارم بتوانم همکاری خوبی با او داشته باشم.

وی در مورد حضور چند مدافع خود در استقلال و اینکه آیا او می تواند به عنوان بازیکن فیکس در زمین حضور پیدا کند گفت: از دست من بودم از همه بازیکنان استفاده می کردم و همه تلاش خواهیم کرد تا با تمرینات خوب، سرمربی تیم را مجاب کنیم تا در زمین قرار بگیریم.

وی در ادامه افزود: هواداران نگران با الهلال نباشند. ما هم استقلال هستیم تا روز دیدار برابر الهلال تمرینات خوبی را انجام خواهیم داد و با آمادگی کامل به مصاف این تیم خواهیم رفت.

مدافع استقلال در پایان خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که از فولاد جدا شدم این بود که به استقلال بیایم تا از طریق این تیم لژیونر شوم. امیدوارم بتوانم بازیکن خوبی برای استقلال باشم. تلاش خواهم کرد تا بهترین عملکرد را در تیم پرطرفدار استقلال داشته باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.