فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس از شایعات مطرح شده در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش ناراحت است و تأکید کرد اجازه نخواهد داد با نام او بازی کنند!

فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس از شایعات مطرح شده در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش ناراحت است و تأکید کرد اجازه نخواهد داد با نام او بازی کنند! به گزارش خبرگزاری تسنیم، برنامه تلویزیونی «چیرینگیتو» اسپانیا روز گذشته مدعی شده بود که کارلو آنچلوتی می‌خواهد کریستیانو رونالدو را به جمع سفیدپوشان مادریدی برگرداند، که این مربی ایتالیایی بلافاصله با انتشار توئیتی شایعه علاقه‌مندی‌اش برای بازگرداندن برنده پنج توپ طلا به جمع کهکشانی‌ها را تکذیب کرد و حالا خود فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس هم این شایعات را تکذیب کرد.

رونالدو که وارد سال پایانی قراردادش با یوونتوس شده و همچنین شایعه بازگشتش به منچستریونایتد و حتی پیوستنش به منچسترسیتی مطرح است، با انتشار پستی در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» نوشت: «هر کسی که مرا می‌شناسد، می‌داند که چقدر روی کارم متمرکز هستم. کمتر صحبت می‌کنم و بیشترعمل می‌کنم و این شعار هدایتگر من از آغاز دوران حرفه‌ای‌ام بوده است. با این حال، با توجه به همه چیزهایی که اخیراً گفته و نوشته شده است، باید موضع خودم را مشخص کنم».

در ادامه پیام بهترین گلزن فصل گذشته سری A آمده است: «بیش از بی‌احترامی به من به عنوان یک انسان و به عنوان یک بازیکن، این روش بی‌پروایانه برای انتشار اخبار درباره آینده حرفه‌ای من در رسانه‌ها، بی‌احترامی به همه باشگاه‌های موردنظر در این شایعات و همچنین بازیکنان و کارکنان آنها است. داستان من در رئال مادرید نوشته شده است. ثبت شده است. با کلمات و اعداد، در جام‌ها و عناوین قهرمانی، در رکوردها و تیترهای خبری. این در موزه ورزشگاه برنابئو است و همچنین در ذهن همه طرفداران باشگاه».

پیام رونالدو اینچنین ادامه پیدا می‌کند: «و فراتر از آنچه به دست آوردم، به یاد می‌آورم که در آن ۹ سال رابطه محبت‌آمیز و احترامی عمیق با "&#۳۹;merengue aficio" (هواداران رئال مادرید) داشتم، محبت و احترامی که تا به امروز حفظ کرده‌ام و همیشه آن را گرامی خواهم داشت. می‌دانم که هواداران واقعی رئال مادرید همچنان مرا در قلب خود خواهند داشت و من هم آنها را در قلب خود خواهم داشت. علاوه بر این قسمتِ اخیر شایعات در اسپانیا، اخبار و داستان‌های مکرری وجود دارد که مرا با تعدادی از باشگاه‌ها در لیگ‌های مختلف مرتبط می‌کند، این در حالی است که هیچکس نگران تلاش برای کشف حقیقت نیست».

در پایان پیام فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس می‌خوانید: « من اکنون سکوتم را می‌شکنم تا بگویم نمی‌توانم به مردم اجازه دهم تا با نام من بازی کنند. من همچنان روی دوران حرفه‌ای‌ و کارم متمرکز هستم، متعهد و آماده برای همه چالش‌هایی که باید با آنها روبه‌رو شوم. چیزهای دیگر؟ بقیه چیزها فقط حرف است».

کریستیانو رونالدو اخیراً با آرای هواداران یوونتوس به‌عنوان ارزشمندترین بازیکن این تیم در فصل ۲۱-۲۰۲۰ معرفی شد و با ۲۹ گل زده عنوان بهترین گلزن فصل اخیر سری A ایتالیا را نیز از آن خود کرد. او تاکنون در ۱۳۳ بازی برای یوونتوس به میدان رفته و ۱۰۱ گل به ثمر رسانده است.

برنده پنج توپ طلا که در سه فصل حضورش در یوونتوس دو قهرمانی در سری A و یک قهرمانی در جام حذفی کسب کرد، نتوانست به بانوی پیر برای شکستن طلسم ناکامی طولانی مدتش در لیگ قهرمانان کمک کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.