طبق اعلام یک رسانه اروپایی، مهاجم فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن چندان از ورود لیونل مسی به این تیم راضی نیست و به همین دلیل هم ممکن است مدت زیادی در پارک دو پرنس نماند.

طبق اعلام یک رسانه اروپایی، مهاجم فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن چندان از ورود لیونل مسی به این تیم راضی نیست و به همین دلیل هم ممکن است مدت زیادی در پارک دو پرنس نماند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرضیه‌ای که اخیراً توسط یک خبرنگار فرانسوی درباره نارضایتی کیلیان امباپه از ورود لیونل مسی به پاری‌سن‌ژرمن مطرح شد، انگار خیلی هم بیراه نیست، چرا که اکنون نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا هم نوشته است که مهاجم فرانسوی PSG تمایلی به ماندن در پارک دو پرنس ندارد.

در واقع گاتزتا نوشته است که با ورود لیونل مسی به PSG، امباپه نگران شده که زیر سایه ستاره آرژانتینی قرار بگیرد و به همین دلیل رؤیای هواداران پاری‌سن‌ژرمن برای دیدن مثلث هجومی امباپه، نیمار و مسی قبل از به حقیقت پیوستن شاید بر باد برود. نشریه ایتالیایی مدعی شده است که امباپه احتمالاً روز دوشنبه هفته آینده به باشگاه اعلام خواهد کرد که نمی‌‌خواهد بماند و در آن صورت ناصر الخلیفی رئیس باشگاه باید تصمیم بگیرد که چه اقدامی درباره این بازیکن که تنها یک فصل دیگر قرارداد دارد، انجام دهد.

در صورت صحت داشتن تمایل امباپه برای جدایی، اگر پاری‌سن‌ژرمن همین امسال با فروش او موافقت نکند، فصل آینده او را به‌عنوان بازیکن آزاد از دست خواهد داد و متحمل ضرر هنگفتی خواهد شد.

در حالی که بازی کردن در کنار مسی و نیمار می‌‌تواند رؤیای هر بازیکن باشد، شنید می‌شود که امباپه نگران قرار گرفتن زیر سایه دو هم‌تیمی اهل آمریکای جنوبی خود است. این در حالی است که ناصر الخلیفی در نشست خبری معارفه مسی، اعلام کرد که امباپه محور برنامه‌های باشگاه در فصل پیش رو خواهد بود و اینکه او با این بازیکن و خانواده‌اش هم صحبت‌هایی داشته است.

یکی از دلایلی شکل گرفتن شائبه عدم رضایت امباپه از حضور مسی در پاری‌سن‌ژرمن، بی‌تفاوتی او نسبت به ورود ستاره آرژانتینی به پارک دو پرنس بوده است که برخلاف سایر هم‌تیمی‌هایش در بدو اعلام خبر انتقال مسی هیچ واکنشی در صفحات شخصی خود در فضای مجازی نشان نداد که البته بعداً این اتفاق رخ داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.