رقابت‌های فوتبال جام حافظان سلامت با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

رقابت‌های فوتبال جام حافظان سلامت با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات فوتبال جام حافظان سلامت که با شعار «حافظان سلامت، قهرمانان وطن» توسط گروه وطن زرین برگزار می‌شود، پنجمین و آخرین روز خود را پشت سرگذاشت و تیم وطن زرین در حضور تیم‌های فوتبال پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس به مقام قهرمانی رسید.

در اولین مسابقه روز پنجم دو تیم وطن زرین و ستارگان به مصاف یکدیگر رفتند که وطن زرین با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد و با ۱۲ امتیاز بالاتر از استقلال در صدر جدول قرار گرفت و به مقام قهرمانی دست یافت.

دومین مسابقه نیز به دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مدیران اختصاص داشت که در نهایت هر دو تیم به تساوی یک-یک رضایت دادند.

استقلال که پیش از این ۹ امتیازی بود، در آخرین دیدار خود به مصاف تیم فوتبال رسانه ورزش رفت که این بازی نیز با تساوی یک-یک به پایان رسید تا آبی‌پوشان به مقام دوم این مسابقات دست پیدا کنند.

در پایان این مسابقات با توجه به اینکه رتبه بندی تیم‌ها بر اساس بازی رو در رو صورت گرفت، تیم فوتبال وطن زرین با ۱۲ امتیاز به مقام قهرمانی رسید و پس از آن استقلال با ۱۰ امتیاز دوم شد. همچنین تیم فوتبال ستارگان هنر با کسب ۷ امتیاز سوم شد و رسانه ورزش نیز با همین امتیاز به مقام چهارم دست یافت. پرسپولیس با کسب ۴ امتیاز پنجم شد و تیم فوتبال مدیران نیز با ۲ امتیاز به مقام ششم رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.