سرمربی تیم ملی فوتبال عراق با توجه به محدودیت زمانی بازیکن جدیدی به فهرست این تیم در دو بازی ابتدایی مرحله مقدماتی جام جهانی اضافه نخواهد کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق با توجه به محدودیت زمانی بازیکن جدیدی به فهرست این تیم در دو بازی ابتدایی مرحله مقدماتی جام جهانی اضافه نخواهد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال عراق صبح امروز بدون حضور لژیونرهای خودش راهی اردوی آماده‌سازی اسپانیا در منطقه مالاگا شد.

در همین حال رحیم حمید دستیار سرمربی هلندی عراق اعلام کرد دیک ادووکات بازیکن جدیدی به فهرست نفرات قبلی این تیم که در مرحله نخست دور مقدماتی حضور داشتند، اضافه نخواهد کرد.

به گفته رحیم حمید تیم ملی عراق با بازیکنانی که در مرحله اول دور مقدماتی حضور داشتند در دو مسابقه ابتدایی خودش مقابل کره جنوبی و ایران قرار می‌گیرد و فرصتی برای دعوت از بازیکنان جدید در این مقطع وجود ندارد.

وی افزود: ادووکات بازیکنان تیم ملی در مرحله نخست دور مقدماتی را زیر نظر گرفته و مسابقات قبلی را مورد بررسی قرار داده است. بر همین اساس برای حفظ تمرکز تیم در دو بازی ابتدایی تغییری در ترکیب نخواهیم داشت و تلاش می‌کنیم در همین فرصت باقیمانده هماهنگی لازم را برای حضور در بازی‌های مرحله نهایی ایجاد کنیم. این کار البته به تمرکز و بررسی دقیق نیاز دارد اما بعد از این بازی‌ها می‌توانیم به دعوت از بازیکنان جدید بیاندیشیم.

رحیم حمید همچنین گفت: سرمربی تیم ملی براساس فیلم‌هایی که تماشا کرده ۲۴ بازیکن را به تیم ملی دعوت کرد که در کنار ایمن حسین و بشار رسن مجموعا ۲۶ بازیکن مورد نظر تیم ملی عراق در این مرحله خواهند بود. ما به سرمربی اعلام کردیم که بازیکنان دیگری هستند که امکان اضافه کردن آنها به فهرست نهایی وجود دارد اما در این مقطع این اتفاق نخواهد افتاد.

وی در خصوص بازی‌های تدارکاتی تیم ملی عراق نیز اظهار داشت: هنوز هیچ مسابقه تدارکاتی برای تیم ملی قطعی نشده و تلاش‌ها برای برگزاری بازی‌های مورد نظر در اردوی اسپانیا و ترکیه ادامه دارد.

در همین حال باسل کورکیس سرپرست تیم ملی عراق نیز در خصوص غیبت لژیونرهای این کشور در اردوهای اسپانیا و ترکیه گفت: با توجه به برگزاری این دو اردو خارج از زمان فیفا‌دی باشگاه‌های خارجی با حضور لژیونرها موافقت نکردند و تنها از وجود بازیکنان شاغل در لیگ عراق استفاده می‎کنیم. ما در مجموع نام ۷۵ بازیکن را به صورت رسمی برای حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی ثبت کردیم که کادر فنی می‌تواند از همین فهرست نفرات مورد نظر خودش را انتخاب کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.