کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کارشناس داوری فوتبال ایران معتقد است گل بابک مرادی در بازی با نفت مسجدسلیمان به درستی مردود اعلام شد.

کارشناس داوری فوتبال ایران معتقد است گل بابک مرادی در بازی با نفت مسجدسلیمان به درستی مردود اعلام شد. حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره قضاوت محمدحسین ترابیان در دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان، اظهار داشت: این داور قضاوت خوبی انجام داد، هر چند این بازی صحنه خاصی نداشت. معمولا تیم‌‌های بالا و پایین جدول بازی‌های سختی را دنبال می‌کنند و کار برای داوران سخت می‌شود ولی آقای ترابیان قضاوت خوبی را انجام داد.

وی اضافه کرد: در اوایل نیمه دوم مهاجم نفت مسجدسلیمان پشت محوطه جریمه متوقف شد و اعتقاد داشت که داور می‌بایست خطا می‌گرفت و به محمد نادری کارت زرد نشان می‌داد اما در این صحنه هیچ خطایی رخ نداد. آوانتاژ‌ها و اخطار‌هایی که داده شد به درستی بود. همچنین اخطار نیمه دوم به بازیکن نفت که لحن اعتراضی نامناسبی داشت نیز درست بود.

این کارشناس داوری درباره گل مردود بابک مرادی در نیمه دوم، گفت: قبل از زدن ضربه مهاجم استقلال روی مدافع نفت خطا کرد و گل به درستی مردود اعلام شد. قضاوت خوبی را از آقای ترابیان دیدیم و دوندگی او قابل توجه بود.

به گزارش تسنیم استقلال در این بازی با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.