کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد سرخپوشان بتوانند امسال جام قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را هم کسب کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور به عنوان قهرمان لیگ برتر نوزدهم و قهرمان جام حذفی شامگاه امروز یکشنبه دیدار سوپرجام فوتبال ایران را در ورزشگاه آزادی برگزار کردند که این دیدار با برتری یک بر صفر سرخپوشان تهرانی به پایان رسید. عیسی آل کثیر (۶۱) برای پرسپولیس گل زد.

جعفر سمیعی پس از این قهرمانی گفت: امیدواریم با همت بازیکنان و دعای هواداران و بازیهای خوبی که تیم انجام می دهد بتوانیم دو جام قهرمانی دیگر را هم کسب کنیم.

وی در مورد این که هواداران نگران تمدید نشدن قرارداد بازیکنان برای فصل آینده هستند گفت: ما به بازیکنان اعلام کرده ایم که بعد از سوپرجام به باشگاه مراجعه کنند تا قراردادشان را تمدید کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد این که آیا وضع مالی باشگاه خوب است گفت: خدا را شکر.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.