کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال برگزار شد و در مهم‌ترین مسابقه تیم‌های پرسپولیس و استقلال به مصاف هم می‌روند.

مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال برگزار شد و در مهم‌ترین مسابقه تیم‌های پرسپولیس و استقلال به مصاف هم می‌روند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (یکشنبه) در سالن آمفی تئاتر هتل آکادمی فوتبال با حضور نمایندگان ۸ تیم راه یافته آغاز شد. سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ و امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری رقابت‌های جام حذفی نیز در این مراسم حاضر شدند.

بر اساس قرعه کشی صورت گرفته مسابقات زیر برگزار می‌شود:

پرسپولیس - استقلال

فولاد خوزستان - سپاهان

ملوان - خیبر خرم‌آباد

گل‌گهر سیرجان - آلومینیوم اراک

زمان این مسابقات متعاقبا اعلام می‌شود.

نتایج دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی به شرح زیر است:

خوشه طلایی ساوه صفر - سپاهان اصفهان ۲ خیبر خرم‌آباد یک - صنعت نفت آبادان صفر نساجی مازندارن صفر - ملوان بندر انزلی یک گل‌گهر سیرجان ۳ - پارس جنوبی جم صفر شاهین بندر عامری یک - پرسپولیس ۴ آلومینیوم اراک ۲ - تراکتور تبریز صفر قشقایی شیراز یک - فولاد خوزستان ۲ استقلال ۲ - ذوب‌آهن اصفهان یک

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.