کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کارشناس داوری فوتبال ایران از عملکرد داور اردنی دیدار تیم‌های ملی ایران و هنگ‌کنگ،‌ در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر تمجید کرد.

کارشناس داوری فوتبال ایران از عملکرد داور اردنی دیدار تیم‌های ملی ایران و هنگ‌کنگ،‌ در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر تمجید کرد. سعید مظفری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره قضاوت ادهم مخادمه محمد توما در دیدار تیم‌های ملی ایران و هنگ‌کنگ اظهار داشت: در نیمه نخست چند صحنه مشکوک اتفاق افتاد. در یک صحنه توپ به دست مدافع هنگ‌کنگ برخورد کرد و داور نباید خطای هند اعلام می‌کرد، اما در ادامه توپ به طارمی رسید که مدافع هنگ‌کنگ روی او مرتکب خطا شد و پنالتی رخ داد.

وی در مورد سایر اتفاقات مشکوک به پنالتی بیان کرد: صحنه مشکوکی هم روی سردار آزمون اتفاق افتاد که تصمیم داور در عدم اعلام پنالتی درست بود. در دقیقه ۳۷ هم توپ، خارج از محوطه جریمه به دست مدافع هنگ‌کنگ برخورد کرد و پنالتی در کار نبود. در دقیقه ۳۸ هم طارمی برخوردی با بازیکنان هنگ‌کنگ داشت که نباید خطا اعلام می‌شد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان راجع به کارت زردی که داور بازی به مهدی ترابی نشان داد، به تسنیم گفت: به نظرم در آن صحنه خطایی رخ نداد و داور به درستی از کارت زرد خود استفاده کرد. داور اردنی قضاوت خوبی داشت، به صحنه‌ها نزدیک بود و هماهنگی خوبی با کمک‌های خود داشت. به جز پنالتی اعلام نشده در نیمه اول، صحنه دیگری از چشم داور پنهان نماند و ادهم مخادمه روز موفقی را پشت سر گذاشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.