سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی خبر داد سرخیو آگوئرو برای ادامه فوتبالش راهی اسپانیا خواهد شد.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی خبر داد سرخیو آگوئرو برای ادامه فوتبالش راهی اسپانیا خواهد شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، منچسترسیتی قهرمان زودهنگام فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (یکشنبه) در هفته پایانی این رقابت‌ها موفق شد میهمانش اورتون را با نتیجه ۵ بر صفر در هم بکوبد. در این بازی سرخیو آگوئروی آرژانتینی در آخرین بازی لیگ برتری‌اش برای من‌سیتی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و ۲ گل به ثمر رساند تا با این گل‌ها تعداد کل گل‌هایش برای این تیم را به عدد ۱۸۴ برساند و با شکستن رکورد وین رونی در منچستریونایتد به بازیکنی تبدیل شود که بیشترین تعداد گل را در لیگ برتر برای یک تیم به ثمر رسانده است. آگوئرو بازی فینال لیگ قهرمانان که مقابل چلسی خواهد بود، آخرین بازی‌اش برای منچسترسیتی خواهد بود و سپس به حضور ۱۰ ساله‌اش در این تیم پایان خواهد داد. در حالی که هنوز مقصد بعدی این مهاجم آرژانتینی مشخص نیست، پپ گواردیولا تیم بعدی او را لو داد.

گواردیولا پس از این بازی در تمجید از مهاجم آرژانتینی‌اش گفت: کاری که آگوئرو در یک دهه اخیر انجام داد، فوق‌العاده و شگفت‌انگیز است. سرخیو پسری فروتن و بامزه است، او پسری خوب است که دو گل فوق‌العاده در این بازی به ثمر رساند. سرخیو در این مدت به ما کمک کرد تا باشگاه را به جایگاهی که در حال حاضر در آن قرار دارد، برسانیم. او انسان خاصی است. این پایان عالی و لحظه‌ای افسانه‌ای برای آگوئرو بود.

سرمربی پیشین بارسلونا همچنین در گفت‌وگو با برنامه «مچ آف دِ دی» در خصوص آینده حرفه‌ای این مهاجم ۳۳ ساله اظهار داشت: شاید من دارم یک راز را فاش می‌کنم. سرخیو احتمالاً در آستانه توافق با باشگاه قلب من یعنی بارسلونا است. او قرار است کنار بهترین بازیکن تاریخ یعنی مسی بازی کند. اطمینان دارم که سرخیو از بازی در بارسلونا لذت خواهد برد و احتمالاً بارسلونا با وجود او در زمین قدرتمندتر خواهد شد.

اخیراً نشریه «دیلی میل» انگلیس خبر داده بود سرخیو آگوئروی آرژانتینی که در پایان این فصل قراردادش با آبی‌پوشان شهر منچستر به پایان می‌رسد، برای عقد قراردادی دو ساله با بارسلونا به توافق رسیده است و در روزهای آینده در تست پزشکی این تیم شرکت خواهد کرد.

او که از سال ۲۰۱۱ در عضویت باشگاه منچسترسیتی است، تاکنون در ۳۸۹ بازی آمار ۲۶۰ گل‌زده را از خود با پیراهن این تیم انگلیسی به ثبت رسانده است. بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچسترسیتی تاکنون به این تیم برای کسب ۱۴ جام مختلف از جمله پنج قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس کمک کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.