هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: پیمانه تیم ما در امتیاز از دست دادن پر شده است و در بازی‌های بعدی دیگر نباید مفت امتیاز از دست بدهیم.

هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: پیمانه تیم ما در امتیاز از دست دادن پر شده است و در بازی‌های بعدی دیگر نباید مفت امتیاز از دست بدهیم. مهرداد عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت تیمش بعد از تساوی بیرون از خانه برابر ماشین‌سازی گفت: شرایط تیم ما خوب است و در این چند روز هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. ما در بازی با ماشین‌سازی هم می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم، ولی متأسفانه در دقایق آخر برد را از دست دادیم. قطعاً اگر برنده می‌شدیم وضعیت‌مان در جدول خیلی بهتر می‌شد، ولی دیگر آن بازی تمام شده و حالا تمام تمرکزمان روی بازی با پیکان است.

هافبک تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این پرسش که «چرا سایپا در این فصل نتایج ضعیفی گرفته است؟»، تصریح کرد: فقط نمی‌توان در این زمینه یک دلیل آورد. ما در طول فصل و در بعضی از بازی‌ها در دقایق آخر برد را با تساوی عوض کردیم و اگر امتیاز کامل آن بازی‌ها را می‌گرفتیم قطعاً سایپا در بین تیم‌های بالای جدول بود.

وی یادآور شد: گاهی اوقات بدشانسی آوردیم و در بعضی از بازی‌ها هم روی اشتباه خودمان شکست خوردیم. فکر می‌کنم دیگر صحبت در مورد گذشته چیزی را عوض نمی‌کند. ما ۹ بازی سرنوشت‌ساز داریم و باید بیشترین امتیاز را بگیریم. پیمانه تیم ما در امتیاز از دست دادن پر شده است و در بازی‌های بعدی دیگر نباید مفت امتیاز از دست بدهیم. با آمدن فراز کمالوند هم شرایط تیم بهتر شده است و امیدوارم در بازی‌های بعدی نتایج دلخواه‌مان را کسب کنیم و از پایین جدول فاصله بگیریم.

عبدی درباره بازی تیمش برابر پیکان هم خاطرنشان کرد: پیکان از لحاظ تاکتیکی تیم خوب و منسجمی است. آنها اصول دفاعی را به خوبی رعایت می‌کنند و در خط حمله هم بازیکنان توانمندی دارند. با این حال ما در این بازی به چیزی جز گرفتن سه امتیاز فکر نمی‌کنیم. سایپا در موقعیتی قرار دارد که حتماً باید در این بازی به برد برسد. مطمئناً شکست دادن پیکان همه چیز را برای تیم ما تغییر می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.