ستاره پرتغالی تیم یوونتوس یک ابرخودروی ۱.۴ میلیون پوندی از فراری خرید خرید.

ستاره پرتغالی تیم یوونتوس یک ابرخودروی ۱.۴ میلیون پوندی از فراری خرید خرید. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالدو، ستاره پرتغالی تیم یوونتوس به همراه مدیران این تیم پس از شکست مقابل میلان از گاراژ تیم فراری در مسابقات فرمول یک دیدن کرد و یک ابرخودروی کم‌نظیر ۱.۴ میلیون پوندی خرید.

این بازیکن ۳۶ ساله تصمیم گرفت، درست بعد از شکست ۳ بر صفر مقابل میلان که رویای حضور یوونتوس در لیگ قهرمانان را بر باد داد، تمرین روز دوشنبه خود را تعطیل و از تیم فراری بازدید کند. هوادارن یوونتوس از این تصمیم رونالدو، خشمگین شدند.

رونالدو در این بازدید به همراه آندره‌آ آنیلی با شارل لکلرک و کارلوس ساینس، رانندگان تیم فراری در F۱ عکس گرفت و به آنها پیراهن امضا شده یوونتوس را هدیه داد.

رونالدو همچنین یک ماشین «فراری مونزا» ۱.۴ میلیون پوندی خرید. زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی تیم میلان نیز در سال ۲۰۱۹ به مناسیت تولد ۳۸ سالگیش، یک فراری مونزا که تعدادی محدودی از آن توسط اسن شرکت ساخته شده، خریداری کرده بود.

موتور ۱۲ سیلندری و ۶.۵ لیتری این ابرخودرو قادر به تولید ۷۹۹ اسب بخار، قدرت است که سرعت آن را در عرض ۲.۹ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رساند. از این خودرو تنها ۵۰۰ عدد ساخته شده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )