تیم فوتبال پرسپولیس نیمه اول دیدار با الریان قطر را در شرایطی با پیروزی به پایان برساند که سرمربی این تیم برایدیدار ترکیب متفاوتی را به میدان فرستاد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا در گروه پنجم، از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه به مصاف تیم الریان قطر رفت و در نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر حریف خود را شکست داد. شهریار مغانل و(۲۷) و احسان پهلوان (۳۴) برای پرسپولیس گل زدند.

گل محمدی برای این دیدار حامد لک، فرشاد فرجی، محمدحسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، وحید امیری، محمد شریفی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه، شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر را به میدان فرستاد.

سرخپوشان در شرایطی این بازی را شروع کردند که صدرنشین گروه پنجم بودند و با توجه به اینکه احتمال صعود این تیم بالا بود گل محمدی چند تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد کرد که مهمترین آن نیمکت نشینی سیدجلال حسینی بود. نورمحمدی و میلاد سرلک هم از بازیکنان نیمکت نشین این تیم بودند.

بازیکنان پرسپولیس با حملات پرتعداد بازی را شروع کردند و هر چند در دقایق ابتدایی نتوانستند دروازه حریف را باز کنند اما در دقیقه ۲۷ توسط شهریار مغانلو به گل رسیدند و هفت دقیقه بعد توسط احسان پهلوان به گل دوم رسیدند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )