باشگاه منچستریونایتد از تمدید قرارداد مدافع ساحل عاجی خود خبر داد.

باشگاه منچستریونایتد از تمدید قرارداد مدافع ساحل عاجی خود خبر داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچستریونایتد عصر امروز (دوشنبه) به طور رسمی خبر از تمدید قرارداد اریک بایی داد. این مدافع ساحل عاجی که در آستانه ورود به ۱۲ ماه پایانی قرارداد قبلی‌اش بود، با امضای قرارداد چهار ساله جدیدی خود را تا سال ۲۰۲۴ به شیاطین سرخ متعهد کرد. این قرارداد قابلیت تمدید برای یک سال بیشتر را هم دارد.

بایی که با رد پیشنهادهایی از باشگاه‌های اسپانیایی و ایتالیایی قراردادش را با منچستریونایتد تمدید کرد، پس از امضای قرارداد جدید به سایت رسمی این باشگاه انگلیسی گفت: خیلی خوشحالم. برای گرفتن چنین تصمیمی هم لازم نبود فکر کنم، من عاشق منچستریونایتد هستم و عاشق بازی کردن برای این تیم.

وی افزود: ارائه قرارداد جدید به من نشان می‌دهد که یک گروه اعم از سرمربی، کادر فنی و بازیکنان به من اعتماد دارند که این برایم خیلی مهم است، به همین خاطر بود که تصمیم به ماندن در منچستریونایتد گرفتم.

بایی ۲۷ ساله که در تابستان ۲۰۱۶ از ویارئال به شیاطین سرخ پیوست، تا به امروز در ۱۰۰ بازی در رقابت‌های مختلف برای سرخپوشان منچستر به میدان رفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.