کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به عربستان نیامده‌ایم که در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا متوقف شویم و برگردیم.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به عربستان نیامده‌ایم که در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا متوقف شویم و برگردیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، احمد عبدالله‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار فولاد مقابل العین امارات در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: العین تیم خوب و بازیکنان باکیفیت زیادی دارد. این تیم را به خوبی آنالیز کرده و نقاط ضعف و قوت‌شان را شناسایی کرد‌ه‌ایم و می‌دانیم بازی سختی خواهیم داشت. ما تیم با برنامه‌ای هستیم و بازیکنان نیز شرایط را درک کرده‌اند که چه بازی سختی داریم.

«آماده هستیم خودمان را در بالاترین سطح آسیا نشان دهیم.» وی با بیان این جمله افزود: یک سال سختی کشیدیم که به اینجا برسیم و نمی‌خواهیم متوقف شویم. تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد نماینده خوبی برای کشورمان باشیم. بازیکنان آماده فداکاری و جنگیدن هستند. آنها می‌خواهند از حضور در این بازی‌ها لذت ببرند و هواداران را شاد کنند.

بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: متأسفانه شرایط سختی در نیم فصل داشتیم، چرا که پنجره نقل‌وانتقالات‌مان بسته شد. با این وجود، بازیکنانی که اینجا هستند تلاش می‌کنند بهترین عملکرد را داشته و دل هواداران را شاد کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.