تیم فوتبال پرسپولیس با تغییر قطعی در ترکیب اصلی خود به مصاف پدیده مشهد می‌رود.

به گزارش فوتبالی، نخستین بازی رسمی تیم فوتبال پرسپولیس در سال ۱۴۰۰ در حالی ساعت ۱۶:۳۰ امروز مقابل پدیده در مشهد برگزار می‌شود که خریدهای زمستانی سرخپوشان برای دفاع از چهار قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر کار را برای انتخاب ترکیب اصلی این تیم سخت‌تر از گذشته کرده است.

فرشاد فرجی، شهریار مغانلو و مهدی ترابی بازیکنانی بودند که در نیم فصل به جمع شاگردان یحیی گل محمدی در لیگ برتر بیستم اضافه شدند تا لیست بازیکنان این تیم برای ادامه بازی‌ها کامل‌تر از گذشته شود.

حامد لک با وجود حضور در اردوی تیم ملی ایران برای بازی دوستانه با سوریه بار دیگر به بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات این تیم ترجیح داده شد تا از چارچوب دروازه پرسپولیس در مشهد محافظت کند.

همچنین یحیی گل محمدی قصد دارد خط دفاعی این تیم را که در ۱۸ بازی گذشته تنها ۹ گل دریافت کرده است در دیدار امروز مقابل پدیده هم بازی دهد. از این رو سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان زوج قلب دفاعی این تیم را تشکیل می‌دهند تا سعید آقایی و مهدی شیری نیز در کناره‌ها به وی کمک کنند.

خط میانی پرسپولیس در سال ۱۴۰۰ می‌تواند چالش بزرگی برای گل محمدی باشد. او باید از پس ترافیک خط میانی خود و انتخاب بازیکنان اصلی برآید. احمد نورالله‌ی، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی، وحید امیری، امید عالیشاه و مهدی ترابی هافبک‌های سرخپوشان هستند که برای حضور در ترکیب اصلی کار سختی دارند.

یحیی گل محمدی برای بازی با پدیده قصد دارد هافبک‌های خود را نسبت به سال گذشته تغییر داده و بار دیگر کمال کامیابی نیا را به عنوان هافبک دفاعی بازی دهد. احتمال می‌رود احمد نورالله‌ی که عملکرد موفق او باعث ادامه حضورش در اردوهای تیم ملی نیز شده بود در بازی با پدیده نیمکت نشین شود.

همچنین سیامک نعمتی بار دیگر با وجود دعوت به اردوی تیم ملی در جمع ذخیره‌ها خواهد بود تا پرسپولیس از مهدی ترابی و امید عالیشاه در کمربند میانی خود بهره ببرد.

شهریار مغانلو مهاجم بلند قامت پرسپولیس در کنار وحید امیری در خط حمله سرخ‌ها حضور پیدا می‌کند. عیسی آل‌کثیر مهاجم سرخ‌ها نیز امروز اولین روز خود را پس از محرومیت ۶ ماهه از سوی AFC را پشت سر می‌گذارد اما به دلیل دوری طولانی مدت از تمرینات فعلاً برای سرخ‌ها بازی نخواهد کرد تا مغانلو شانس بزرگ خود را برای گلزنی در ترکیب اصلی این تیم در مشهد کسب کند.

انتخاب ترکیب اصلی پرسپولیس می‌تواند چالش جدی برای یحیی گل محمدی در سال ۱۴۰۰ محسوب شود که با نیمکتی پرستاره را داشته و می‌تواند با مهره‌های متعدد خود تاکتیک‌های متفاوت پیاده کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.