عضو خوزستانی فراکسیون ورزش مجلس از رایزنی برای میزبانی فولاد ایران در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، در دیدار با رییس فدراسیون فوتبال خبر داد.

سید کریم حسینی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: اولین نشست فراکسیون ورزش مجلس با رییس فدراسیون فوتبال روز گذشته (سه شنبه) در بهارستان برگزار شد و در این جلسه درباره واگذاری میزبانی مرحله دوم انتخابی جام جهانی به بحرین و مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به کشورهایی مانند عربستان، امارات و هند و ندادن میزبانی‌ این رقابت ها به ایران، صحبت هایی انجام و راه‌کارها برای لغو این میزبانی‌ها بررسی شد.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های موجود فدراسیون فوتبال استفاده کرد تا مشکل میزبانی‌ها حل شود، افزود: فراکسیون ورزش مجلس نیز پای کار است و آقای عزیزی‌خادم هم اعلام کرد که تلاش فدراسیون این است که میزبانی‌ها در عربستان لغو شوند.

عضو خوزستانی فراکسیون ورزش مجلس در ادامه نیز گفت: از رییس فدراسیون درخواست داشتم که به فوتبال خوزستان باتوجه به ظرفیت‌های آن توجه بیشتری صورت بگیرد و از این ظرفیت استفاده شود زیرا خوزستان از همه نظر از جمله نیروی انسانی و زیرساختی، ظرفیت بالایی در فوتبال دارد. امیدوارم در خوزستان یک برنامه خوب را از سوی فدراسیون شاهد باشیم و مانند سابق بازیکنان خوزستانی کمک حال تیم‌ملی باشند.

وی عنوان کرد: فوتبال خوزستان نباید درگیر حواشی شود و ما نیز از تمام فوتبال استان حمایت می‌کنیم. ضمن اینکه به تمام تیم‌های خوزستانی نگاه یکسان داریم و آقای عزیزی‌خادم هم قول مساعد همکاری داد. همچنین درباره میزبانی فولاد در لیگ قهرمانان آسیا در خوزستان با آقای عزیزی‌خادم صحبت شد و خواستار پیگیری و رایزنی برای میزبانی فولاد در خوزستان شدیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.