سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با بیان اینکه حمید احمدی به توصیه‌هایش گوش نکرده و او را از این تیم کنار گذاشته است، گفت: عید ما از الان شروع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در هفته دوم از مرحله دوم لیگ برتر فوتسال امروز دوشنبه برابر کراپ الوند به پیروزی ۷ بر صفر رسید. این نتیجه در حالی رقم خورد که حمید احمدی ملی پوش گیتی پسند از این تیم کنار گذاشته شده است.

وحید شمسایی سرمربی گیتی پسند در پایان این مسابقه ابتدا در خصوص دلیل کنار گذاشتن حمید احمدی از این تیم گفت: شرایط روحی حمید احمدی با ما سازگار نبود. به حمید گفتم به خودت بیا ولی گوش نکرد. احساس کردم او به تیم ما نمی‌خورد. بدون حمید جلو می‌رویم.

وی افزود: ما باید از اشتباهاتمان درس بگیریم. هفته گذشته به مس باختیم و مس به ما درس داد.

شمسایی در خصوص اینکه کراپ تیم ضعیفی نبوده که گیتی پسند به آن هفت گل بزند، تاکید کرد: اصلاً و ابداً چیزی به اسم تیم ضعیف نداریم. کراپ بازیکنان ملی پوش دارد. سرمربی این تیم هم رضا لک است که با گیتی پسند قهرمان لیگ ایران شده. بچه‌های ما در این مسابقه سیر نشدند. البته شاید در بعضی موارد یقه بعضی از بازیکنانم را بگیرم چون موقعیت‌های بالای ۹۰ درصد را هم گل نکردیم. خدا کند که قدر بدانند و فردا برایمان مصیبت نشود!

سرمربی تیم گیتی پسند در خصوص درخشش سعید احمدعباسی و به ثمر رساندن چهار گل در این مسابقه، تاکید کرد: سعید هم مثل بقیه بازیکنان، بزرگ است. به او گفتم که اگر قدر خودت را بدانی با هم پستی‌هایت فاصله داری؛ البته با احترام به تمام بازیکنان. از روزی که کار دکترای سعید درست شد، گلزنی هایش هم شروع شد. با این حال اول گیتی پسند مهم است و بعد گلزنی بازیکنان.

شمسایی درباره برنامه‌هایش برای هشت هفته باقیمانده لیگ یادآور شد: فعلاً خوش می‌گذرانیم! شش، هفت روز به بازیکنان استراحت می‌دهیم. عید ما از الان شروع شده است. بین مسابقات به تهران می‌رفتم و بر می‌گشتم چون خانواده ام تهران است ولی بعد از چهار ماه می‌روم به مادر و خانواده ام برسم تا با فکر و انرژی جدید برگردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.