گروه استان‌ها- بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: بردهای اخیر و بازی امروز را باید فراموش کنیم و با قدرت برای شکست تراکتور تلاش می‌کنیم.

گروه استان‌ها- بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: بردهای اخیر و بازی امروز را باید فراموش کنیم و با قدرت برای شکست تراکتور تلاش می‌کنیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، امید نورافکن پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش برابر مس رفسنجان در جام حذفی اظهار داشت: بازی خیلی سخت و خسته‌‌کننده‌ای برای تیم ما شد و در ثانیه‌های آخر بازی گل دریافت کردیم که تأثیر بسیار منفی روی بازیکنان ما داشت.

وی افزود: خوشبختانه توانستیم شرایط را در ادامه حفظ کنیم. این پیروزی و صعود به مرحله بعد برای ما امیدوارکننده و خوشحال‌کننده بود و امیدوارم بتوانیم در ۳ تا ۴ روز آینده خوب ریکاوری کنیم و به شرایط اولیه بازگردیم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: باید بردهای گذشته را فراموش کنیم تا بتوانیم در دیدار سخت برابر تراکتور پیروز شویم تا از کورس صدر جدول عقب نمانیم و امیدوارم با کسب ۳ امتیاز به تعطیلات نوروز برویم.

نورافکن درباره لیست تیم ملی تصریح کرد: انتخاب اسکوچیچ از سوی فدراسیون بسیار درست بود. ایشان بسیار کاربلد و باهوش است و هر زمان که به تیم ملی دعوت شوم در خدمت تیم ملی هستم و امیدوارم شرایط سختی که برای تیم ملی به وجود آمده را تغییر دهیم.

وی بیان کرد: تیم ملی کشورمان یکی از بهترین تیم‌های آسیا است و تلاش‌مان را بیشتر می‌کنیم که از گروه خود صعود کنیم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان درباره تجمع هواداران این تیم در محل هتل گفت: امروز این جمعیت را دیدم و فوق‌العاده روحیه گرفتم اما در شرایط کرونا این موضوع سبب آسیب رسیدن به هواداران می‌شود و بسیار خطرناک است اما در حدی نیستم که در ارتباط با این موضوع صحبت کنم و سرمربی تیم درباره این موضوع صحبت کرده‌ است و امیدوارم هواداران به فکر خودشان باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.