نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در روزهای اخیر دیده‌ام که فرهاد مجیدی برای استقلال چقدر وقت می‌گذارد و دوست دارد موفق باشد.

نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در روزهای اخیر دیده‌ام که فرهاد مجیدی برای استقلال چقدر وقت می‌گذارد و دوست دارد موفق باشد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نصرالله عبداللهی درباره دیدار امروز (پنجشنبه) تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی سختی خواهد بود، چون هر دو تیم تلاش می‌کنند نبازند و به مرحله بعد صعود کنند. آرزو می‌کنم تیم ما برنده شود و در نهایت یک قهرمانی به قهرمانی‌های استقلال اضافه شود.

وی در مورد ناکامی‌ استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر در سال‌های اخیر تصریح کرد: مشکلات استقلال زیاد بوده، اما نداشتن شانس هم دخیل بوده است. خوشبختانه وضعیت تیم بهتر شده و مربیان وقت می‌گذارند. آسیب‌دیده‌ها بهبود یافته‌اند و در مجموع بازیکنان جفت و جور شده‌اند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال راجع به حضور فرزاد مجیدی به‌عنوان دستیار خود گفت: فرزاد به ما کمک می‌کند. یک مدت نیز در گذشته کمک کرده بود. او بچه فعالی است و امیدوارم موفق باشد.

عبداللهی در مورد بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال خاطرنشان کرد: فرهاد مربی جوان و علاقه‌مند است و خیلی وقت می‌گذارد. در این مدت دیدم که چقدر برای استقلال وقت می‌گذارد و دوست دارد موفق باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.