کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم متز کار سختی برای صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فرانسه نداشت و لوریان نتوانست به این مرحله برسد.

تیم متز کار سختی برای صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فرانسه نداشت و لوریان نتوانست به این مرحله برسد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های فرانسه با برگزاری سه دیدار پیگیری شد که طی آن لوریان با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم دسته چهارمی لپویی شکست خورد.

تیم متز هم با نتیجه ۴ بر صفر در خانه والنسینه پیروز شد. فابین سنتونزه در دقیقه ۷، تیری آمبروسه در دقیقه ۳۴، واگنر در دقیقه ۶۱ و پاپه سار در دقیقه ۸۹ برای متز گلزنی کردند.

نتایج سایر دیدارهای این مرحله به شرح زیر است:

المپیک سامور ۴ - مونتاگنارده ۳ (ضربات پنالتی) سنت‌لوئیس نئووگ صفر - سدان ۲ رومیلی آلبانای ۶ - آنسی ۵ (ضربات پنالتی) ستاره سرخ ۳ - لانس ۲ المپیک آلس یک - مون‌پلیه ۲ بواوایس صفر - بولونیه ۲ آبانیه صفر - تولوز ۲

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.