کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

روز دوم از هفته بیست‌و‌ششم لالیگای اسپانیا با پیروزی تیم فوتبال وایادولید برابر ختافه در یک بازی خانگی و فاصله گرفتن این تیم از منطقه سقوط آغاز شد.

روز دوم از هفته بیست‌و‌ششم لالیگای اسپانیا با پیروزی تیم فوتبال وایادولید برابر ختافه در یک بازی خانگی و فاصله گرفتن این تیم از منطقه سقوط آغاز شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته بیست‌و‌ششم لالیگای اسپانیا، امروز (شنبه) تیم فوتبال فوتبال رئال وایادولید و ختافه به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۲ بر یک وایادولید به پایان رسید.

اسکار پلانو در دقیقه ۱۴ و شون وایس‌مان در دقیقه ۲۴ برای تیم میزبان گلزنی کردند و تنها گل ختافه را هم خایمه ماتا در دقیقه ۳۷ به ثمر رساند. همچنین ماتا در دقیقه ۸۵ این بازی اخراج شد.

با نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، جایگاه ختافه در جدول تغییر نکرد و این تیم با ۲۷ امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند اما وایادولید ۲۵ امتیازی شد و با ۲ پله صعود در جایگاه پانزدهم جدول قرار گرفت.

امروز سه دیدار دیگر در هفته بیست‌و‌ششم لالیگا برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

الچه - سویا ۱۸:۴۵ (به وقت تهران) کادیس - ایبار ۲۱:۰۰ اوساسونا - بارسلونا ۲۳:۳۰

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.