سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز بعد از بُرد مقابل صدرنشین بادران گفت: بازی فوق‌العاده‌ای بود و حریف اسیر باور و روش مردان قشقایی شدند.

تیم قشقایی شیراز هفته پانزدهم لیگ یک فوتبال ایران را با یک پیروزی بزرگ پشت سر گذاشت. این تیم که در رده پانزدهم جدول قرار داشت، بعد از ظهر شنبه ۲ اسفند، در تهران به مصاف تیم صدرنشین بادران رفت و موفق به شکست میزبان متمول خود شد.

در این مسابقه ایمان اکبری مدافع بادران به اشتباه در دقیقه یک، محمد آژیر در دقیقه ۶۰ و محمد خادمی در دقیقه ۶۷ برای قشقایی گلزنی کردند و تک گل میزبان را پویا سیف پناهی در دقیقه ۱۹ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

داریوش هرمزی، سرمربی قشقایی پس از این مسابقه به ایسنا گفت: بازی امروز، فوق العاده بی نظیر بود. میزبان آماده بود تا صدرنشینی اش را تداوم ببخشد اما اسیر باور و روش تیم قشقایی شد. ما از طرفی کاملا لایه های نفوذ حریف را بسته بودیم و از طرف دیگر، خودمان هم با دو مهاجم بازی کردیم و شکلی تهاجمی داشتیم.

داریوش هرمزی افزود : ما با انتقال توپ به گوشه های زمین، چندخطا گرفتیم و از روی همین خطاهایی که گرفتیم، به گل رسیدیم. این پیروزی متعلق به بازیکنانی است که با دریافت مبالغ بسیار اندک، برای قشقایی همه چیزشان را می گذارند. تیم ما به لحاظ اخلاقی هم خیلی خوب بود، با آرامش بازی را دنبال کرد. ما هم حریف را به خوبی مطالعه کرده بودیم. آنها هم در دقایقی از بازی تیم ما را دست کم گرفته بودند و ما هم از این فرصت استفاده کردیم و توانستیم بازی را ببریم.

وی این بازی را عاری از هر گونه مسائل حاشیه ای دانست و در خصوص داوری، افزود: داور خوبی را در این مسابقه شاهد بودیم اما در صحنه ای که به سود تیم بادران اعلام پنالتی شد، توپ ناخواسته به دست مدافع ما برخورد کرد و فکر میکنم اعلام ضربه پنالتی ناخواسته بود.

به گزارش ایسنا، تیم قشقایی با این پیروزی ۱۷ امتیازی شد و با دو پله صعود در رتبه سیزدهم قرار گرفت. بادران هم با سقوطی چهار پله ای مواجه شد و روی سکوی پنجم جدول ایستاد. قشقایی در هفته شانزدهم رقابت ها، دوازدهم اسفندماه در شیراز پذیرای چوکای تالش خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.