مهاجم فرانسوی بارسلونا از هم‌تیمی آرژانتینی خود به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال یاد کرد.

مهاجم فرانسوی بارسلونا از هم‌تیمی آرژانتینی خود به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال یاد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، عثمان دمبله که از زمان پیوستنش از بوروسیا دورتموند به بارسلونا در سال ۲۰۱۷، در این تیم فراز و نشیب زیادی داشته است، در گفت‌وگو با سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) گفت: من خیلی تغییر کرده‌ام. فکر می‌کنم بیشتر هم از لحاظ فیزیکی تغییر کرده‌ام. فکر می‌کنم وقتی به بارسلونا ملحق شدم، خیلی نحیف و شکننده بودم. حتی زمانی که در تیم‌های رن و بوروسیا دورتموند بازی می‌کردم، خیلی لاغر بودم، اما برای بهبود وضعیت فیزیکی‌ام زمان زیادی را با مربیان بدنسازی بارسلونا صرف کردم. نحوه تمرین کردن من و نحوه آماده‌سازی‌ام برای بازی‌ها، همگی تغییر کرده است.

وی افزود: در سال‌های اخیر پیشرفت کرده‌ام، برای همین طبیعی است که کمی تغییر کنم. حالا راحت‌تر هستم و از بودن در تیم بارسلونا و زندگی‌ام شخصی‌ام در اینجا حس خوبی دارم. حتی آن سه سالی که مشکلات جزیی فیزیکی داشتم، چالش‌های زندگی‌ام بودند و در چنین مواردی باید با لبخندی با آنها روبه‌رو شد.

مهاجم فرانسوی آبی‌واناری‌ها که تاکنون در مجموع در ۱۰۰ بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار ۲۵ گل‌زده و ۲۰ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است، در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: بازیکنانی در کلاس جهانی در بارسلونا هستند که هر روز می‌توان از آنها چیزهایی آموخت. من فرصت بازی کنار آندرس اینیستا و لوئیس سوارس را داشتم که وقتی من به بارسا ملحق شدم، آنها توصیه‌های زیادی به من کردند.

دمبله ۲۳ ساله در پایان در تمجید از هم‌تیمی آرژانتینی‌اش خاطرنشان کرد: لیونل مسی هم توصیه‌های زیادی به من کرده است. لئو یک نابغه است و همه ما او را می‌شناسیم. مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. وقتی جوانتر بودم، از او الهام می‌گرفتم و هنوز هم مسی الهام‌بخش من است. صادقانه هم باید بگویم که بازی کنار مسی برای من افتخاری است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.