کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رییس هیئت مدیره استقلال شایعه درخواست استعفای ۳ عضو هیئت مدیره این باشگاه در صورت ابقای محمود فکری را تکذیب کرد.

رییس هیئت مدیره استقلال شایعه درخواست استعفای ۳ عضو هیئت مدیره این باشگاه در صورت ابقای محمود فکری را تکذیب کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه استقلال،‌ اسماعیل خلیل‌زاده عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، در خصوص شایعه درخواست استعفای سه عضو هیئت مدیره در صورت ابقای محمود فکری، گفت: برخی از صفحات مجازی در خبری کذب این ادعا را مطرح کرده‌اند که بنده قویا آن را تکذیب می‌کنم.

وی افزود: ما از این صفحات و کانال‌ها شکایت کرده‌ایم و شک نکنید هر تصمیمی در خصوص کادرفنی به صورت مشترک میان مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره گرفته می‌شود.

رییس هیئت مدیره استقلال در پایان اضافه کرد: از هواداران می‌خواهم صرفاً‌ اخبار را از طریق رسانه‌های رسمی باشگاه و سخنگوی باشگاه پیگیری کنند و به شایعات توجهی نداشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.