کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

گروه استان‌ها- هافبک تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی در شهرآورد اصفهان گفت: ذوب‌آهن فوتبال خوبی به نمایش گذاشت ولی ما از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کردیم.

گروه استان‌ها- هافبک تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی در شهرآورد اصفهان گفت: ذوب‌آهن فوتبال خوبی به نمایش گذاشت ولی ما از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کردیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، جلال‌الدین علی‌محمدی پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فوتبالم را از باشگاه ذوب‌آهن آغاز و یک‌ سال در تیم پایه‌های ذوب‌آهن بازی کردم و پس از آن به سپاهان پیوستم. دربی اصفهان همیشه زیبا بوده است؛ از زمانی که به خاطر دارم چه مواقعی که بازی را از تلویزیون دیده‌ام و چه مواقعی که خودم بازی کرده‌ام، دربی‌های اصفهان همیشه بازی زیبا و باکیفیتی بوده و امروز هم بازی بسیار خوب و باکیفیتی به نمایش گذاشته شد.

وی ادامه داد: ذو‌ب‌آهن برخلاف جایگاهش در جدول، خیلی خوب بازی می‌کرد و فوتبال باکیفیتی به نمایش گذاشت. به نظر من امروز بازی بسیار سختی داشتیم و در رختکن که صحبت می‌کردیم، همه بازیکنان در این مورد هم‌نظر بودند.

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی سنگین و سختی بود اما توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. برابر ذوب‌آهن موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. خدا را شکر می‌کنم که موفق شدیم ۳ امتیاز بازی را به دست بیاوریم و جایگاه‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.