انتخابات فدراسیون فوتبال در شرایطی ۱۰ اسفند برگزار خواهد شد که شش نامزد برای نشستن روی صندلی ریاست این فدراسیون ثبت نام کردند اما ممکن است فقط سه نفر به رای گیری برسند!

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون فوتبال یک ماه پرسروصدا را در پیش خواهد داشت چرا که قرار است اسامی تایید صلاحیت شدگان برای حضور در انتخابات ۱۰ اسفند بزودی اعلام شود و تکلیف نهایی ترکیب افرادی که می‌توانند در انتخابات شرکت کنند مشخص شود.

برای ریاست چهار سال آینده این فدراسیون شش نفر ثبت نام کردند که از همان روز نام نویسی هم مشخص بود از بین آنها پنج گزینه برای نشستن بر روی صندلی ریاست با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

بااین حال هر چه به روزهای پایانی تایید صلاحیت نزدیک شدیم، گمانه زنی‌ها در مورد کمتر شدن این گزینه‌ها بیشتر شد و حالا عنوان شده احتمال اینکه دو گزینه دیگر هم از این جمع جدا شوند وجود دارد.

هر چند فدراسیون فوتبال هنوز اسامی تایید صلاحیت شدگان برای حضور در انتخابات را اعلام نکرده اما خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد دو گزینه در لبه تیغ قرار دارند بنا بر دلایلی ممکن است قلم قرمز بر روی نام آنها کشیده شود.

علی کریمی، کیومرث هاشمی، حیدر بهاروند، مصطفی آجورلو و شهاب الدین عزیزی خادم پنج گزینه ریاست فدراسیون فوتبال هستند که باید دید تایید صلاحیت کدام یک از آنها رسماً اعلام خواهد شد تا خود را برای حضور در انتخابات ۱۰ اسفند آماده کنند.

تصمیم گیرندگان برای برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در حال بررسی همه جوانب هستند تا تغییر در ترکیب نامزدهای ریاست انتخابات فدراسیون را بدون کمترین تبعات و به طور کاملاً قانونی پیش ببرند تا مشکلی متوجه فوتبال نشود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.