سعید آقایی، مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که این تیم در فصل جاری هدف بزرگی دارد و برای رسیدن به این هدف تلاش خواهند کرد.

سعید آقایی، مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که این تیم در فصل جاری هدف بزرگی دارد و برای رسیدن به این هدف تلاش خواهند کرد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سعید آقایی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: بازی سختی بود. ما نیمه اول خوب بازی کردیم، اما یک گل بد خوردیم که نمی‌دانم پنالتی بود یا نه و نمی‌توانم الکی نظر بدهم. با این حال خدا را شکر می‌کنم که توانستیم جبران کنیم. ما از نظر روحی و روانی خیلی ضعیف شدیم و تازه عزیز از دست دادیم که جا دارد به خانواده آقای میناوند هم تسلیت بگویم.

مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ان‌شاءالله بتوانیم در بازی‌های بعدی بهتر بازی و سه امتیازها را جمع کنیم. ما هدف بزرگی داریم و برای آن تلاش خواهیم کرد.

وی درباره اینکه پست او در دفاع چپ همان پستی است که مهرداد میناوند داشت و آیا تلاش خواهد کرد یاد او را با عملکرد درخشانش زنده کند، گفت: از روزی که آمدم، کمی هجمه روی من بود و روز اولی که قرارداد بستم، آقای میناوند به من پیام داد، صحبت کردیم و همیشه در این مدت خیلی به من کمک کرد. از نظر روحی و روانی من را آرام می‌کرد و قبل از بازی‌ها کمکم می‌کرد. از نظر روحی خیلی به من کمک کرد و در مورد مسائل فنی هم همیشه می‌گفت شما بهترین کادر فنی ایران را دارید. من خیلی ناراحت شدم و تلاش خودم را چند برابر می‌کنم تا بتوانیم قهرمان شویم و حرکت خوبی برای پرسپولیس بزنیم.

آقایی همچنین درباره اعتراض بازیکنان ماشین‌سازی نسبت به رعایت نشدن بازی جوانمردانه از سوی بازیکنان پرسپولیس در صحنه گل دوم این تیم اظهار داشت: این حرف‌ها چیست. ما کار خودمان را می‌کنیم، نه با داور صحبت می‌کنیم و نه در زمین چیزی می‌گوییم. حواس‌مان به کار خودمان است و اجازه بدهیم در این باره کارشناسان نظر بدهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.