سرمربی تیم فوتبال میلان گفت در صورتی که فرصت خوبی برای جذب بازیکن جدید باشد، باشگاه نسبت به آن اقدام خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال میلان گفت در صورتی که فرصت خوبی برای جذب بازیکن جدید باشد، باشگاه نسبت به آن اقدام خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی در پی برتری ۲ بر یک شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش در خانه ساسولو در هفته سیزدهم سری A ایتالیا، درباره ثبت سریعترین گل تاریخ این رقابت‌ها با گلی که رافائل لیائو، مهاجم پرتغالی‌اش در ثانیه ۶ بازی به ثمر رساند، به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: ما چهار یا پنج سناریو برای شروع بازی‌ها داریم و می‌خواستیم رویکردی قدرتمند در این بازی داشته باشیم چون در چند بازی اخیر امتیازهایی از دست داده بودیم. باید از هاکان چالهان‌اوغلو، براهیم دیاس و لیائو تمجید کنم که حرکت درستی را روی صحنه گل اول داشتند.

سرمربی میلان که شاگردانش با این برد ۳۱ امتیازی شدند و همچنان صدرنشین این رقابت‌ها هستند، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: هر بازی سه امتیاز ارزش دارد و این چیزی است که همیشه به بازیکنانم می‌گویم. ما همیشه برای کسب پیروزی بازی می‌کنیم و از دو تساوی اخیرمان راضی نبودیم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که «آیا در نقل‌وانتقالات زمستاتی اقدام به جذب بازیکنی جدید خواهید کرد؟»، اظهار داشت: ما ایده روشنی داریم و مدیران باشگاه هم می‌دانند که اگر فرصت خوبی برای جذب بازیکنی داشته باشیم، تمام تلاش خود را برای عملی کردن آن انتقال به کار خواهیم بست، در غیر این صورت ترکیب تیم همین شکل باقی خواهد ماند.

پیولی در پایان خاطرنشان کرد: ما برای این بازی دو مدافع میانی و دو مهاجم خود را نداشتیم. حالا نیاز داریم که همین تلاش را در بازی با لاتزیو نیز به نمایش بگذاریم. ما همچنین برای آن بازی فرانک کسیه را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهیم داشت.

میلان چهارشنبه شب از ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف لاتزیویی خواهد رفت که در حال حاضر با ۲۱ امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی سری A قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.