سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با بیان اینکه با شلوغ کاری مشکل هیچ تیمی حل نمی‌شود گفت: برخی تیم ها دستشان برای همه بابت این رفتارها رو شده است.

به گزارش خبرنگار مهر رسول خطیبی پس از تساوی بدون گل تیم آلومینیوم اراک برابر پیکان تهران در نشست خبری پایان این دیدار گفت: بازی باید با گل تمام می‌شد. ما فوتبال خوبی ارائه کردیم و می‌توانستیم برنده این بازی باشیم. نیمه اول چند موقعیت داشتیم که به گل تبدیل نشد و با تساوی از زمین بیرون آمدیم.

وی افزود: فوتبال خوبی ارائه کردیم. در نیمه دوم هم چند موقعیت داشتیم که متاسفانه به گل دست پیدا نکردیم. البته حریف هم در دقایقی از بازی فشار زیادی بر روی تیم ما آورد اما این تیم ما بود که می‌توانست در پایان برنده از زمین خارج شود.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: خوشحالم که توانستیم از بازی خارج از خانه یک امتیاز کسب کنیم و اگر بتوانیم این روندی را که در سه، چهار هفته اول ادامه دادیم در آینده هم ادامه دهیم شرایط خوبی پیدا خواهیم کرد.

وی در مورد قضاوت داور و صحنه‌های مشکوکی که در این بازی وجود داشت افزود: بحث داوری را باید به کارشناسان بسپاریم اما داوران باید دقت بیشتری داشته باشند. خطایی که بر روی ربیع خواه شد باعث شد تا پای او بشکند اما داور نه خطایی گرفت و نه کارتی به بازیکن حریف داد. در چند مورد دیگر هم که موقعیت‌های خوبی داشتیم آفسایدهای اشتباه گرفته شد و به ضرر تیم ما شد.

خطیبی با انتقاد از هیاهویی که برخی تیم‌ها کنار زمین بوجود می‌آورند گفت: با شلوغ کاری مشکلی از تیمی حل نمی‌شود. متاسفانه چند هفته‌ای است که برخی تیم‌ها با این روش به دنبال نتیجه گیری هستند اما دستشان برای سایر تیم‌ها رو شده است و مطمئن باشند نمی‌توانند با این وضعیت امتیازات را از آن خود کنند.

سرمربی آلومینیوم در پایان و در خصوص دیدار آینده تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: نفتی‌ها امروز به یک برد خوب دست پیدا کردند ما هم از فردا تمریناتمان را بر اساس دیدار با نفت انجام می‌دهیم تا بتوانیم روند رو به رشدمان را در بازی با نفت و بازی‌های آینده ادامه دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.