هافبک بوسنیایی تیم فوتبال بارسلونا از نیمکت‌نشینی‌ها پیاپی خود در این تیم ابراز نارضایتی کرد.

هافبک بوسنیایی تیم فوتبال بارسلونا از نیمکت‌نشینی‌ها پیاپی خود در این تیم ابراز نارضایتی کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، میرالم پیانیچ هافبک تیم فوتبال بارسلونا که در پایان فصل گذشته طی معاوضه با آرتور ملو، یوونتوس را به مقصد بارسلونا ترک کرد از وضعیتش در این تیم راضی نیست.

پیانیچ که در یوونتوس مهره‌ای کلیدی بود و در اکثر باز‌های این تیم به میدان می‌رفت، در بارسلونا به یک بازیکن کاملاً نیمکت‌نشین تبدیل شده است که به نظر می‌رسد در برنامه‌های رونالد کومان نقش پررنگی ندارد.

امشب پیانیچ برای اولین بار از زمانی جدایی‌اش از یوونتوس با این تیم روبه رو می‌شود اما باز هم مشخص نیست که کومان او را در این بازی به میدان بفرستد یا باز هم سرخیو بوسکتس و فرنکی دیونگ به او ترجیح داده شوند.

پیانیچ در باره وضعیت خود به نشریه گاتزتا دلواسپورت گفت: راستش را بخواهید من درک نمی‌کنم که چرا در چنین وضعیتی قرار گرفته‌ام. کاملاً مشخص است که من می‌خواهم بیشتر از این‌ها بازی کنم. می‌دانم که توانایی آن را دارم که وقتی در تیم قرار بگیرم و سطح بازی تیم را بالا ببرم. تا الان هم خوب بازی کرده‌ام و کارم را خوب انجام داده‌ام. بیشتر از این دیگر نمی‌دانم باید چه کاری انجام دهم. من هر روز تمرین می‌کنم و آماده‌ام.

پیانیچ افزود: من از وضعیتم راضی نیستم و نمی‌توانم هم راضی باشم. در طول دوران بازی‌ام، من هرگز نتوانسته‌ام با نیمکت‌نشینی کنار بیایم و کنار هم نخواهم آمد. ببینیم چه می‌شود. من آماده‌ام، خوب هم تمرین می‌کنم و الان منتظر بازی کردن هستم. بیشتر از این دیگر نمی‌توانم کاری بکنم. وضعیت بسیار پیچیده‌ای دارم.

هافبک بارسلونا درباره روبرو شدن با تیم سابقش در لیگ قهرمانان هم گفت: یوونتوس در قلب من جا دارد. من هر بار که بتوانم پیگیر بازی‌هایش هستم. قرعه فوق‌العاده‌ای نصیب ما شد و حیف شد که هواداران نبودند که بازی قبلی ما را در تورین ببینند. من برای یوونتوس آرزوی موفقیت می‌کنم اما این بار می‌خواهم که تیمم برنده باشد. ۹ سالی که در ایتالیا سپری کردم عالی بود و راستش را بخواهید دلم برای آنجا تنگ شده است. من در رم واقعاً خوشحال و پس از آن در یوونتوس راضی بودم. حالا در بزرگترین باشگاه دنیا چالشی جدید دارم و باید بجنگم. این چالشی جدید است که می‌خواهم انجامش دهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.