سرمربی تیم فوتبال لیورپول عملکرد شاگردانش در شب پیروزی خانگی مقابل آژاکس را بهترین نمایش آنها در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دانست.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول عملکرد شاگردانش در شب پیروزی خانگی مقابل آژاکس را بهترین نمایش آنها در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دانست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول پس از پیروزی یک بر صفر سه‌شنبه شاگردانش مقابل آژاکس در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که آنها را به عنوان تیم سرگروه گروه D‌ به مرحله یک هشتم نهایی فرستاد، گفت: اول از همه باید بگویم که به بازیکنانم دور روز استراحت می‌دهم. در تیم ما رابرتسون ضربه خورده و هندرسون هم آسیب دیده است. پس آنها نیاز به فرصت دارند تا ریکاوری کنند.

کلوپ در ادامه به تمجید از عملکرد دروازه‌‌بان ایرلندی تیمش کائومین کلر پرداخت که در غیاب آلیسون بکر درون دروازه ایستاد. او گفت: کلر یک سوپردروازه‌بان است و امشب هم عملکردی عالی داشت. حضور نکو ویلیامز (دفاع راست لیورپول) هم که داستان خاصی دارد. او حالا باید در لیگ برتر هم اعتماد به نفسش را به دست آورد که البته این کار آسانی نیست.

سرمربی آلمانی لیورپول در پایان اظهار داشت: به نظر من این بازی، عالی‌ترین بازی ما تا این مقطع از فصل جاری لیگ قهرمانان بود، چون با وجود مصدومان و غایبانی که داشتیم و قدرت حریف، توانستیم پیروز شویم. همه می‌دانند که آژاکس چه تیم قدرتمندی است. آنها هم موقعیت‌های فوق‌العاده‌ای داشتند اما ما هم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.