مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان گفت که مدیران این باشگاه تا پایان فصل لیگ برتر از محمد ربیعی حمایت خواهند کرد.

مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان گفت که مدیران این باشگاه تا پایان فصل لیگ برتر از محمد ربیعی حمایت خواهند کرد. علی حیدر رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تعویق یک روزه دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و تراکتور تبریز اظهار داشت: این اتفاق به دلیل تأخیر یک روزه در برگزاری بازی تراکتور مقابل سپاهان رخ داد و سازمان لیگ به همین خاطر تصمیم گرفت دیدار ما یک روز دیرتر برگزار شود. نمی‌دانم این موضوع وجهه قانونی دارد یا خیر، اما گفتند دیدار هفته آینده ما با سایپا هم یک روز دیرتر برگزار خواهد شد.

وی در مورد شرایط تیم مس رفسنجان تصریح کرد: شرایط خوبی داریم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. کادر فنی تدابیر مناسبی برای این مسابقه اندیشیده است و تیم ما روی دور پیشرفت قرار دارد. مطمئنم بهتر از بازی هفته آینده خواهیم بود و امیدوارم خدا کمک کند تا با دست پُر از بازی با تراکتور خارج شویم.

مدیر تیم مس رفسنجان در پاسخ به این پرسش که آیا جایگاه کادر فنی این تیم و محمد ربیعی در صورت شکست احتمالی مقابل تراکتور، مستحکم خواهد بود یا خیر، به تسنیم گفت: بله. مدیران باشگاه با تمام توان پشت سرمربی و کادر فنی هستند و تاکنون اتفاق خاصی رخ نداده است. اگر هم اتفاقی بیفتد، مطمئن باشید حمایت کاملی از کادر فنی رخ می‌دهد و ربیعی با تمام توان و خیال راحت به کارش ادامه می‌دهد.

«باشگاه چند بار و با تمام وجود بر حمایت از ربیعی تأکید کرده است و مطمئن باشید تمام فصل پشت او می‌ایستیم.»، حیدر رضایی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: این نظر جمعی هیئت مدیره است و امیدوارم خدا هم به ما کمک کند. آمار، نحوه بازی و نظر کارشناسان بر این است که تیم در شرایط پیشرفت قرار دارد و امیدوارم با کسب نتایج خوب هم همراه شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.