کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی اتلتیکومادرید می‌گوید نگران نتایجی است که تیمش این فصل در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده است.

سرمربی اتلتیکومادرید می‌گوید نگران نتایجی است که تیمش این فصل در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در چهارمین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو تن به تساوی بدون گل مقابل لوکومتیو مسکو دارند تا وضعیت برای صعود پیچیده شود، پس از این بازی گفت: البته که بابت نتایجی که در لیگ قهرمانان کسب کرده‌ایم، نگران هستیم و می‌دانیم که با مشکلاتی این تورنمنت را آغاز کرده‌ایم.

وی همچنین با اشاره به گلی که کوکه در صدمین بازی اروپایی‌اش برای اتلتیکومادرید به ثمر رساند، اما داور با استفاده از کمک‌داور ویدئویی (VAR) آن را مردود اعلام کرد، اظهار داشت: ما در دو بازی اخیرمان موقعیت‌های زیادی خلق کرده‌ایم و در این بازی هم به گل رسیدیم که متأسفانه داور آن را آفساید اعلام کرد.

سرمربی آرژانتینی‌ روخی‌بلانکو همچنین درباره درگذشت هموطنش خاطرنشان کرد: سخت است که وقتی به شما زنگ می‌زنند و خبر درگذشت دیه‌گو مارادونا را می‌دهند. در این شرایط با خود می‌گویید "دیه‌گو نمی‌تواند بمیرد". یک اسطوره از جمع ما جدا شد، یک آرژانتینی که با سرکشی خاص خود و با نکات مثبت و منفی خود می‌جنگید، اما همیشه رو به جلو حرکت می‌کرد. راه هیجان‌زده شدن در فوتبال، نگاه کردن به بازی او بود.

سیمئونه تصریح کرد: مارادونا همیشه با ما خواهد بود به خصوص ما آرژانتینی‌ها. او اسطوره‌ای بود که نبودش باعث ناراحتی و پوچی ما می‌شود. خانواده مارادونا را از همین جا با قلبی آکنده از درد، به آغوش می‌کشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.