کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: داور و ناظر بازی دیدار ما با پیکان اصرار داشتند که بازی برگزار شود، ولی این دیدار در دقیقه ۲۲ متوقف شد.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: داور و ناظر بازی دیدار ما با پیکان اصرار داشتند که بازی برگزار شود، ولی این دیدار در دقیقه ۲۲ متوقف شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمهدی رحمتی درباره لغو دیدار تیم‌های پیکان و شهر خودرو اظهار داشت: مشخصاً آب در زمین جمع شده بود و کاملاً مشخص بود که بعد از دقیقه ۲۰ نمی‌توان روی این زمین بازی کرد.

وی ادامه داد: تأسف می‌خورم برای اینکه باید یک کاری را به هر نحوی و به هر دلیلی انجام بدهیم. در واقع برای آنکه حرف‌مان را عملی کنیم، یک زمین به این خوبی را خراب کردیم. به نظرم بدترین اتفاق این بازی از بین رفتن زمین است و امیدوارم پیکان حداقل تا پایان لیگ بتواند بازی‌های بعدی‌اش را در این زمین برگزار کند، اما با توجه به این اتفاقی که افتاد و شرایطی که در زمین وجود داشت، مسلماً احتمال آسیب‌دیدگی بازیکنان بود. توپ گیر می‌کرد و حرکت نمی‌کرد. داور و ناظر بازی اصرار داشتند که بازی برگزار شود، ولی دقیقه ۲۲ بازی متوقف شد.

سرمربی شهر خورد در پاسخ به این سؤال که به نظرش بازی، فردا برگزار می‌شود یا خیر، گفت: من نه علم غیب ندارم که بدانم باران قطع می‌شود و نه علم آن را دارم که بدانم چمن برای فردا آماده می‌شود یا خیر.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.