مدیراجرایی باشگاه منچستریونایتد با رد شایعه برکناری سرمربی شیاطین سرخ، به دفاع از این مرد نروژی پرداخت.

مدیراجرایی باشگاه منچستریونایتد با رد شایعه برکناری سرمربی شیاطین سرخ، به دفاع از این مرد نروژی پرداخت. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ESPN، اد وودوارد مدیراجرایی باشگاه منچستریونایتد می‌گوید شروع متزلزل این تیم در فصل جاری سبب نشده است که او به تغییر سرمربی فکر کند. منچستریونایتد نه تنها در لیگ برتر انگلیس چهاردهم است، بلکه در لیگ قهرمانان هم در آخرین بازی خود به تیم استانبول باشاک‌شهیر باخت هرچند با این حال باز هم وضعیتش در این رقابت‌ها نسبت به رقابت‌های داخلی بهتر است. پیروزی شیاطین سرخ در خانه اورتون در ابتدای هفته جاری باعث شد کمی از فشار انتقادات روی اولگنار سولسشایر کاسته شود، اما همچنان گفته می‌شود که این مرد ۴۷ ساله در معرض خطر اخراج قرار دارد.

وودوارد در حاشیه ارائه گزارش مالی باشگاه منچستریونایتد درباره آینده سولسشایر گفت: با اینکه هنوز تیم‌مان کارهای زیادی دارد تا به ثباتی فوق‌العاده برسد، ما همچنان و کاملاً به ادامه حرکت در مسیر مثبتی که تیم با هدایت اوله به سمت پیشرفت آغاز کرده است، متعهد هستیم. دل ما برای بازی کردن در حضور هواداران‌مان تنگ شده است، اما در تلاش هستیم تا با مقامات مسئول و نهادهای مرتبط بهترین و امن‌ترین راه را برای بازگشت هرچه زودتر آنها به ورزشگاه پیدا کنیم.

وضعیت مالی باشگاه منچستریونایتد هم مانند دیگر باشگاه‌های اروپا متأثر از شیوع کرونا و از دست دادن درآمدهای حاصل از بلیت‌فروشی است. این در حالی است که دولت بریتانیا حداقل تا روز دوم دسامبر دستور قرنطینه عمومی در این کشور را صادر کرده و بعید است که هواداران تا سال جدید اجازه حضور در اولدترافورد را داشته باشند.

وودوارد افزود: با اینکه شیوع کرونا همچنان دارد دردسرهای بزرگی به وجود می‌آورد، ما خوش‌بین هستیم که اوضاع به تدریج وارد فاز عادی‌سازی شود. استقامت باشگاه و عملکرد قوی آن در حوزه تجارت همچنان به ما برای رسیدن به اهداف‌مان در بلند مدت امید و اطمینان خاطر می‌دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.