کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

روزنامه الریاضیه عربستان از ناکامی تیم النصر در بازی با پرسپولیس به عنوان رویایی نام برد که تبخیر شد! 

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از روزنامه الریاضیه عربستان، باخت روز گذشته تیم اول فوتبال النصر مقابل پرسپولیس ایران با نتیجه ۳-۵ در ضربات پنالتی، عدم حضور تیم های عربی در فینال لیگ قهرمانان آسیا را برای ششمین بار در تاریخ مسابقات با نام جدید خود از سال ۲۰۰۳ تحمیل کرد.

تیم ایران پس از یک مسابقه ماراتن گونه که وقت اصلی و اضافی آن با تساوی ۱-۱ به پایان رسید ، با برد در ضربات پنالتی صعود به فینال غرب قاره را ربود.

امید تیم النصر برای اطمینان از حضور یک تیم عربی در فینال برای دومین بار متوالی و چهاردهمین بار در تاریخ مسابقات زیاد بود اما موفقیت آن با ضربات پنالتی روبرو شد که پس از یک مسابقه قدرتمند آن را مقابل تیم ایران ناکام گذاشت.

تیم های عربی تاکنون ۱۲ بار در فینال حضور داشته اند و پنج بار قهرمان شده اند از جمله سه بار تیم های عربستانی با دو عنوان برای الاتحاد و یک عنوان برای الهلال.

تیم های سعودی هفت بار در فینال بازی کردند در حالی که تیم های اماراتی چهار بار حضور داشتند و یک بار برای هر یک از کشورهای سوریه و قطر.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.