کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

معاون پیشین استقلال با بیان این که کدورت بین ناصر حجازی و قلعه نویی از بین رفته بود اظهار داشت: پیروانی در روزهای کسادی بازار ورزش خواست خودش را مطرح کند.

به گزارش خبرنگار مهر، صحبتهای تند افشین پیروانی علیه امیر قلعه نویی و شکایت قلعه نویی علیه پیروانی، یکی از موضوعات داغ در روزهایی است که کمترین خبر از ورزش و به خصوص فوتبال وجود دارد.

در همین خصوص امیر عرب معاون پیشین باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: متاسفانه کرونا باعث شده نه تنها بازار کسب و کار کساد باشد، بلکه بازار ورزش و فوتبال هم کساد باشد و همین کسادی بازار باعث می‌شود بعضی‌ها برای روی بورس رفتن دست به اقدامات و صحبتهای عجیب بزنند. از جمله افشین پیروانی که با صحبتهایش همه را متعجب کرد.

معاون پیشین باشگاه استقلال بیان داشت: در آخرین روزهای حیات زنده یاد حجازی بنده به همراه قلعه نویی و دو بزرگ دیگر از استقلال به عیادت مرحوم حجازی رفتیم و در حالی که همسر ایشان و آتیلا حضور داشتند این عیادت در صمیمی ترین فضای ممکن انجام شد تا همه بدانند که اگر کدورتی هم بین این دو بزرگ استقلال بود، از بین رفته و ناصرخان در حالی از دنیا رفت که هیچ دلخوری از قلعه نویی نداشت.

وی افزود: اگر اختلافی هم در گذشته بین قلعه نویی و حجازی بوده، این اختلاف را ایجاد کرده بودند تا از آب گل آلود استقلال ماهی گیری کنند. این حرف من نیست و آمار می گوید امیر قلعه نویی پر افتخارترین مربی لیگ برتر است و بعید است به این زودی ها مربی دیگری بتواند به تعداد قهرمانی های او برسد.

عرب خاطر نشان کرد: به آقای پیروانی یاد آوری می کنم سال ۸۱ مشکلاتی برای او ایجاد شده بود که منجر به صدور حکم جلب وی شد و همین آقای قلعه نویی وساطت کرد تا مشکل او حل شود و اگر لازم باشد اسناد آن را نیز ارائه می دهم. آقای پیروانی، این قلعه نویی همان قلعه نویی است که در سال ۸۱ آبروی شما را خرید و بعدها هم بر خلاف توصیه خیلی ها شما را به کادر فنی تیم ملی دعوت کرد تا سکوی پرتاب شما شود.

معاون پیشین استقلال گفت: پیروانی برای آنکه خودش را مطرح کند به پر و پای تیمی مثل استقلال پیچید که سومین تیم پر افتخار آسیا است و به مربی گیر داد که یکی از پر افتخار ترین مربیان تاریخ این باشگاه است و این رفتار اصلاً حرفه ای و اخلاقی نبود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )