کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه اگر لیگ تعطیل شود، خیلی چیزها به هم می‌ریزد، گفت: امیدوارم بعد از ریشه‌کن شدن کرونا، مسابقات ادامه پیدا کند.

حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با تعطیلی موقت مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: این برای اولین بار است که دنیا با چنین وضعیت سختی مواجه شده و تقریبا همه‌چیر تعطیل است. فوتبال هم حرفه ما است و طبیعتا دوری از مسابقه و تمرین گروهی برای بازیکنان بسیار سخت است ولی به هر حال چاره‌ای نیست و باید با این وضعیت کنار بیاییم. مطمئنا این وقفه در افت فنی بازیکنان و تیم‌ها تاثیرگذار است ولی راهی جز تعطیلی مسابقات باقی نمانده بود.

وی با اشاره به اظهارنظرهای متفاوتی که در خصوص تعطیلی قطعی لیگ برتر مطرح شده است، گفت: مسابقات باید بعد از ریشه‌کن شدن این بیماری از سر گرفته شود تا تیم ها ضرر نکنند و نتیجه زحمات‌شان را ببینند. به هر حال هر تیمی هدف خاص خودش را دارد و امیدوارم این بیماری هر چه زودتر از بین برود تا شاهد ادامه بازی‌ها باشیم. خیلی از تیم‌ها برای قهرمانی، فرار از سقوط یا کسب سهمیه می‌جنگند و اگر لیگ تعطیل شود، خیلی چیزها به هم می‌ریزد.

ابراهیمی که اصالتی گیلانی دارد، خاطرنشان کرد: رشت در یک ماه گذشته شرایط سختی داشت و متاسفانه خیلی‌ها عزیزان‌شان را از دست دادند. باید از تلاش و از خودگذشتگی پزشکان و پرستاران تشکر کنم که به صورت شبانه‌روزی برای بهبود بیماران زحمت می‌کشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.