کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس مدعی است تیمش در دو دیدار اخیر مقابل سپاهان و شهر خودرو هم مستحق دستیابی به سه امتیاز بوده.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدحسین کنعانی‌زادگان پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: این بازی و سه امتیازش خیلی برای ما مهم بود. بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم و روی یک اتفاق گل خوردیم و فرصت زیاد گلزنی به پیکانی‌ها ندادیم. آنها یک موقعیت داشتند که از روی ضربه ایستگاهی گل شد. ما هفته به هفته خیلی بهتر شدیم و امروز هم حتی یک موقعیت به پیکان ندادیم.

وی در پاسخ به این پرسش که بازی‌های سخت پرسپولیس تمام شد، گفت: نه، این‌طور نیست. ما بازی به بازی جلو می‌رویم. مقابل شهر خودرو و سپاهان هم حق ما برد بود. ان‌شاءالله بازی‌های بعدی هم همین‌طور با قدرت ادامه می‌دهیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره قرار نگرفتن سیدجلال در ترکیب اصلی تصریح کرد: من از تجربیات سیدجلال چه در تیم ملی و چه الان در پرسپولیس استفاده کرده‌ام. واقعاً خوشحالم که در کنار او بازی می‌کنم. موفقیت تیم مهم است و مهم نیست که چه کسی بازی می‌کند.

لیگ برتر فوتبال|صعود پرسپولیس به رده ششم جدول با شکست پیکان/ بازگشت بعد از ۲ باخت در شب سکوت

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )