کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان و مربیان یک به یک به پرسپولیس می‌آیند و می‌روند، اما آنچه می‌ماند نام بزرگ پرسپولیس است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدجلال حسینی در حاشیه تمرین عصر امروز تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران و تعدادی از هواداران این تیم اظهار داشت: ما هر چی داریم از هواداران داریم. حرف حسین، حرف من است. یک سال سخت در انتظارمان است و در این مسیر سخت باید همه کنار هم باشیم.

وی در ادامه افزود: شما هواداران همیشه برای تیم سنگ تمام گذاشته‌اید و می‌خواهم همین روند ادامه پیدا کند. پرسپولیس متعلق به شماست و ما هر کاری می‌کنیم برای شما هواداران است. وجود شما هواداران باعث می‌شود که ما با سختی‌ها و مشکلات بسازیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازیکنان و مربیان یک به یک به پرسپولیس می‌آیند و می‌روند، اما آنچه می‌ماند نام بزرگ پرسپولیس است. هر موفقیتی با کنار هم بودن به دست می‌آید. ما در این دو سال که قهرمان شدیم متحد و همدل بودیم و با خیلی از مشکلات ساختیم، اما همدلی و اتحادمان دلیل اصلی موفقیت‌مان بود. از همین الان باید اختلافات را فراموش کرده و همه در کنار هم کمک کنیم تا مشکلات حل شود و به مسیر موفقیت‌آمیز‌مان ادامه دهیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )