کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم لهستانی باواریایی‌ها تصمیم به ماندن در این تیم گرفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که برخی رسانه‌ها از احتمال جدایی روبرت لواندوفسکی از جمع سرخپوشان مونیخی در این تابستان خبر داده بودند، نشریه «بیلد» آلمان گزارش داد که روبرتو لواندوفسکی قصد ماندن در بایرن مونیخ و کار زیرنظر نیکو کواچ را دارد.

بر اساس این گزارش؛ هدف این مهاجم ۲۹ ساله حضوری قدرتمند در جام جهانی ۲۰۱۸ با تیم ملی لهستان بود تا پیشنهاداتی بهتر دریافت کند که اوضاع در این تورنمنت برای او و تیم ملی لهستان به خوبی پیش نرفت. اکنون او تمرکز خود را برای فصل پیش‌رو با بایرن گذاشته و هدفش قهرمانی با سرخپوشان مونیخی در لیگ قهرمانان اروپاست.

پیش از این حضور لواندوفسکی را به تیم‌هایی همچون رئال مادرید، چلسی و منچستریونایتد نسبت داده بودند. او که در سال ۲۰۱۴ از بوروسیا دورتموند به بایرن مونیخ پیوست، در چهار فصل اخیر در ۱۹۵ بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم آلمانی به میدان رفته و ۱۵۱ گل هم به ثمر رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.