مالک چینی روسونری با وجود بحران مالی و بدهی‌های سنگینی که این باشگاه دارد، از فروش قرمز و مشکی‌پوشان سن‌سیرو انصراف داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در یک تغییر موضع ناگهانی و غیرمنتظره، یونگ‌هونگ‌لی، مالک چینی باشگاه میلان از ادامه مذاکراتش با روکو کومیسیو، مشتری آمریکایی این باشگاه خودداری کرد و از فروش روسونری منصرف شد.

مذاکرات میان طرفین تا مرز توافق نهایی پیش رفته بود و انتظار می‌رفت که آنها امروز (چهارشنبه) اعلام کنند که برای عقد قراردادی به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو به علاوه تسویه بدهی ۳۸۰ میلیون یورویی باشگاه میلان به مؤسسه اعتباری الیوت آمریکا، توسط کومیسو پیش بروند.

گفته می‌‌شود که کومیسو حتی به یونگ‌هونگ‌لی پیشنهاد کرده بود که ۱۵ تا ۲۰ درصد از سهام باشگاه را هم برای خودش نگه دارد اما اکنون چند رسانه ایتالیایی از جمله اسکای اسپورت ایتالیا و توتو اسپورت گزارش کرده‌اند که مالک چینی باشگاه میلان به طور ناگهانی از تصمیمش برای فروش این باشگاه منصرف شده‌ است. از قرار معلوم یونگ‌هونگ‌لی در تماس اخیرش با کومیسیو گفته است که می‌خواهد ۲۵ تا ۳۰ درصد از سهام باشگاه را برای خودش نگه دارد که این موجب خشم طرف آمریکایی و با مخالفت او همراه شده است.

علاوه بر این گزارش شده است که یونگ‌هونگ‌لی باور دارد که می‌تواند ۳۲ میلیون یورویی که برای بازپرداخت یکی از اقساط بدهی‌اش به مؤسسه الیوت لازم دارد را تا سرسید پرداخت این قسط که ششم جولای است، تهیه کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.